W dniach 14. i 15. października 2017 r. parafianie z parafii Najświętszego Serca Jezusowego w Radomiu wraz z Proboszczem ks. Romanem Adamczykiem oraz z ks. Jerzym Adamczykiem odbyli jesienną pielgrzymkę. Nawiedziliśmy obszar Zachodniego Podkarpacia. W sobotę zwiedziliśmy Tarnów, Tuchów, Biecz oraz Krosno. W większości miasta te powstały z nadania królewskiego i tam możni fundowali kościoły. Barokowy wystrój tych świątyń zachwyca do dzisiaj.  Głównym celem tej pielgrzymki było Sanktuarium Matki Bożej w Dębowcu, gdzie gospodarzami są Ojcowie Saletyni. Jeden z Ojców opowiedział nam historię tego miejsca oraz objawienia się Maryi w La Salette. Po obejrzeniu filmu i zapoznaniu się z Orędziem Matki Bożej, wieczorem przeżywaliśmy Nabożeństwo Światła. Z zapalonymi świecami w ręku, procesyjnie, przeszliśmy do kalwarii saletyńskiej, gdzie modlitwom przewodniczył miejscowy zakonnik. Większość z nas była w tym miejscu pierwszy raz i ta modlitwa była wielkim przeżyciem.  W Domu Rekolekcyjnym mieliśmy zaplanowany nocleg. Niedzielna Eucharystia, zakończona adoracją Najświętszego Sakramentu była kolejnym doniosłym przeżyciem.  Po śniadaniu wyruszyliśmy do Krynicy Zdroju i tu był czas na krótki wypoczynek. Następnie udaliśmy się do Starego Sącza, do klasztoru klarysek. Miejscowy przewodnik otworzył specjalnie dla nas kościół i przekazał informacje, jakie na temat tego miejsca należy posiadać i wyruszyliśmy w drogę powrotną.

Piękna, słoneczna pogoda, kolorowe zbocza górskie i głębokie przeżycia duchowe sprawiły, że ta pielgrzymka na długo pozostanie w pamięci, a u wielu rozbudziła pragnienie nawiedzenia La Salette.