W dniach 12. i 13. września członkowie Parafialnego Chóru z NSJ Radom wraz z opiekunem ks. Sebastianem wyjechali w góry.

Realizując ustalony plan najpierw zatrzymaliśmy się w Kalwarii Zebrzydowskiej, gdzie razem z innymi pielgrzymami przeżywaliśmy Eucharystię . Po Mszy św. spotkała się z nami pani Przewodnik i oprowadziła po Bazylice i przekazała historię tego miejsca. Oglądaliśmy również pamiątki jakie zostały zgromadzone po wizytach Papieża Świętego Jana Pawła II. Następnie wyjechaliśmy w kierunku Zakopanego i nawiedziliśmy Sanktuarium na Krzeptówkach, o godz 15 modliliśmy się Koronką do Bożego Miłosierdzia przy papieskim ołtarzu z czasu pobytu Jana Pawła w Zakopanem .  Wolny czas każdy mógł wykorzystać według własnych potrzeb po czym ruszyliśmy do Murzasichle gdzie był zarezerwowany nocleg. Po śniadaniu wyjechaliśmy do Bachledówki , bo w tym kościele  była zaplanowana niedzielna Eucharystia. Kolejny punkt planu to Wadowice. Po krótkiej indywidualnej modlitwie w świątyni przewidziane było zwiedzanie, po wcześniejszym zarezerwowaniu biletów, nowego Muzeum w Domu Rodzinnym Papieża . Wszyscy byliśmy dosłownie oczarowani tym miejscem . Piękne , nowocześnie urządzone muzeu , wiele pamiątek które się zachowały z domu rodzinnego i tych, które trafiły tutaj z Watykanu, dużo nowych informacji z życia Świętego Jana Pawła i sposób przekazu przez Panią Przewodnik, sprawiły, że byliśmy bardzo wzruszeni i wdzięczni Panu Bogu i organizatorom Muzeum i organizatorom naszego wyjazdu, za to, że tutaj byliśmy . Zgodnie z tradycją był też czas na spożycie i zakupienie “papieskich kremówek”, które w tym  mieście smakują najbardziej.

Prawdziwie letnia pogoda, bezchmurne niebo i wspaniała widoczność, pozwoliły  nasycić  się pięknymi górskimi widokami.