20. czerwca Seniorzy z NSJ Radom wraz ze swoim opiekunem Księdzem Proboszczem Romanem Adamczykiem przeżywali ostatnie przed wakacjami spotkanie. Tym razem wyjechaliśmy do Wąchocka. Najpierw zatrzymaliśmy przy opactwie cystersów. Przewodnikiem był jeden z zakonników, który opowiedział historię opactwa, pokazał najważniejsze miejsca, w których żyją i pracują zakonnicy. Najpierw zatrzymaliśmy się w pięknej  świątyni. Byliśmy też w miejscach gdzie zwykle pielgrzymi nie mają dostępu np. w refektarzu oraz w kapitularzu, karcerze w ogrodach klasztornych, w kawiarence. Zwiedziliśmy też Muzeum Cysterskie. Potem przyszedł czas na bardziej rekreacyjną część wyjazdu i pojechaliśmy nad zalew mieszczący się również w Wąchocku. Po czasie przeznaczonym na spacer nad wodą spożyliśmy przygotowaną wcześniej i przywiezioną kapustę. Panie Seniorki upiekły pyszne ciasta, była też gorąca herbata. Piękna pogoda, obfity piknik i radość ze spotkania sprawiły, że trochę było żal kończyć ten wyjazd, ale przecież po wakacjach wrócimy do takiej formy i spotkań i odpoczynku.